Právě testujeme: Subaru Outback 2.0D Lineartronic

Snimek 008Po nabroušeném Foresteru 2.0 XT, jehož test si můžete přečíst zde, máme na vyzkoušení ještě o něco umírněnější, cestovněji založený kousek. Jedná se crossover Outback, vybavený dvoulitrovým dieselem o výkonu 150 koní, napojeným na převodovku Lineartronic s plynule proměnným převodovým poměrem. Samozřejmostí je stálý pohon všech kol Symmetrical AWD s variabilním rozdělením točivého momentu.

Vedle pohonného ústrojí, kde Subaru dokazuje, že je schopno vyladit bezestupňovou převodovku jako nikdo jiný, líbí se nám i podvozek. Nezávislé zavěšení je optimálně nastaveno do města i mimo něj a může se pochlubit dostatečnou stabilitou jak v přímém směru, tak i v zatáčkách, kde je stabilita čtyřkolky nenahraditelná. Malou výtku bychom měli snad jen proti nepříliš elegantnímu interiéru, jenž je obklopen tvrdými plasty a místy pokulhává ve zpracování. Jízdní projev však tento drobný deficit dalece převáží.

You may also like...