Právě testujeme: Nissan Juke Nismo RS

P1100571Už jen pouhá myšlenka na to, pořídit si Nissan Juke, vypovídá o jisté extravaganci. Jenže co když si chcete připadat ještě více extravagantní, a do toho chcete být i dost rychlí? Potom jsou tu dvě možnosti. Buď žijete ve Spojených Arabských emirátech a pořídíte si Juke R s pohonným ústrojím ze supersportu GT-R a nebo jste pouhopouhý Evropan bez ropného vrtu za domem.

V tom případě můžete zvolit variantu, která se celým názvem jmenuje Juke Nismo RS. Výkony supersportu vám sice nepřinese, ale 160 kW, které k rozhýbání poměrně lehkého Juka zcela dostačují, ty už k dispozici jsou. Výkon se přenáší na přední kola skrze krátkou šestistupňovou převodovku a myslíte-li to s rychlou jízdou opravdu vážně, potom vás bezesporu zaujme i samosvorný diferenciál.

Ovšem ruku na srdce, Juka hodně lidí volí hlavně proto, aby byli viděni a tady se Nismo RS opravdu pochlapilo. Bílý žabák svou sportovní náturu neskrývá, ba naopak, dává jí najevo jak jen to jde. Široké blatníky s nástavci, výrazné boční prahy, zadní difuzor nebo třeba přední spojler. To vše navíc v kombinaci bílé, černé a rudé barvy, rozjasňující muskulaturního Juke kdekoliv, kam se vydáte. Nejinak je tomu v interiéru, jehož dominantou je dvojice plnohodnotných sedadel Recaro, několik doplňků oděných do semiše a dokonce i volant, jehož úchopové části jsou potaženy pravou Alcantarou.

You may also like...